بررسی بیماری‌های شقاق، فیستول، بواسیر، کیست مویی و زگیل تناسلی

بررسی بیماری‌های شقاق، فیستول، بواسیر، کیست مویی و زگیل تناسلی

بررسی بیماری‌های شقاق، فیستول، بواسیر، کیست مویی و زگیل تناسلی

بررسی بیماری‌های شقاق، فیستول، بواسیر، کیست مویی و زگیل تناسلی

بهترین دارو و پماد زگیل تناسلی؛ نحوه استفاده و عوارض

استفاده از داروی زگیل تناسلی مثل پماد و انواع محلول‌ها اولین اقدام مبتلایان است. اگر به این ویروس مبتلا شدید، می‌توانید زیر نظر پزشک و با استفاده از دارو و پماد برای درمان زگیل تناسلی اقدام کنید. پماد و داروی زگیل باید حدود 4 تا 6 هفته بصورت منظم مصرف شود تا زائده‌ها از بین بروند.

بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان و زنان

داروهای زگیل تناسلی مردان و زنان به شکل قرص، محلول و پماد در دسترس هستند. قرص‌ها معمولا برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مبارزه با ویروس HPV تجویز می‌شوند و محلول و پماد زگیل تناسلی نقش لایه برداری برای از بین بردن زائده‌ها از روی پوست را به عهده دارند. در ادامه با انواع دارو و پماد زگیل تناسلی، نحوه استفاده از آن‌ها و میزان تاثیرگذاری هر یک آشنا خواهید شد:

محلول اسید سالیسیلیک

محلول اسید سالیسیلیک از ترکیب دو ماده اسید و سالیسیلیک تولید شده است و با دارا بودن خاصیت اسیدی می‌تواند نقش عمده ای در حل کردن و از بین بردن زگیل‌ها داشته باشد. این دارو را می‌توان برای 12 هفته و روزانه یک الی دو بار استفاده نمود. توجه داشته باشید که استفاده از این محلول ممکن است همراه با احساس سوزش باشد و تحمل آن برای همه افراد به خصوص کودکان مشکل باشد.

پماد پودوفیلین برای درمان زگیل

پودوفیلین یک محلول برای درمان زگیل تناسلی است که فقط برای استعمال خارجی است. این دارو دارای خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و با ایجاد نکروز موضعی فعالیت ویروس HPV یا همان عامل زگیل تناسلی را متوقف می‌نماید. در واقع این پماد می‌تواند عمل تکثیر سلولی را متوقف نماید.

پماد آلدارا برای زگیل تناسلی

آلدرا اصلاح کننده پاسخ ایمنی است و در واقع قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. این دارو جهت درمان زگیل‌های تناسلی کاربرد دارد. این داروی موضعی تنها جهت استفاده بزرگسالان و کودکانی با حداقل 12 سال سن کاربرد دارد. همزمان با مصرف این دارو از تماس جنسی بپرهیزید، زیرا که این پماد زگیل تناسلی می‌تواند موجب تضعیف کاندوم و دیافراگم گردد.

پماد سینکاتچینز

درمان زگیل تناسلی با پماد سینکاتچینز یکی از روش‌های موثر در درمان این بیماری است. از این پماد می‌توان جهت درمان زگیل‌های داخلی، خارجی و زگیل‌های مقعد استفاده نمود. اما از مصرف این پماد بر روی نواحی مرطوب ناحیه مثل واژن خودداری نمایید. مدت زمان استفاده از این پماد 4 ماه و 3 بار در روز است. اما در صورتی که بهبودی در روند درمان حاصل نشود، باید از درمان‌های جایگزین برای بهبودی بیماری استفاده نمود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد